اگر جویای کار شغل دوم یا کار دوم هستید به سایت ما می توانیم مراجعه نماییدsecond jobs
اگر جویای کار شغل دوم یا کار دوم هستید به سایت ما می توانیم مراجعه نماییدsecond jobs
اگر جویای کار شغل دوم یا کار دوم هستید به سایت ما می توانیم مراجعه نماییدsecond jobs

محمدرضا زیوداری مدیر سایت ما می توانیم

محمدرضا زیوداری مدیر سایت ما می توانیم

 اگر جویای کار و یک ایرانی متعهد و با ایمان هستید، فرقی نمی کند دارای چه سنی ، خانم  یا آقا ، در ایران  یا در هر کشوری دیگر، فقط یک حرفه کاری را کامل و مسلط انجام می دهید و همچنین در صورت داشتن هنری مشخص مانند صنایع دستی و یا سرمایه ندارید تا برای خودتان صاحب مغازه شوید ما به شما کمک می کنیم تولیدات خودتان را از طریق سایت ما می توانیم به فروش  برسانید . تبلیغ حرفه و کالای شما با ما . همچنین ما با توجه به استعداد شما کاری مناسب برای شما در نظر می گیریم و با توجه به پیدا شدن مشتری که خواهان همان کار است شما را معرفی کرده و پس از انجام کار توسط شما ، حداکثر ده درصد از سود  ، همان کار را  ، از شما دریافت می کنیم .  جهت صدور کارت شناسایی اینترنتی نیاز به اسکن شناسنامه ، کارت ملی و پایان خدمت سربازی برای برادران می باشد . سفارش دهنده خدمات قبل از اجرای کار ، کارت شناسایی اینترنتی را با شخص مراجعه کننده به منزل و یا محل کار مطابقت می نماید . جهت ثبت نام و همکاری با سایت هزینه ای دریافت نمی شود .درج آگهی تبلیغاتی برای جانبازان و معلولین به صورت رایگان است . توجه افرادی که به عنوان کاریاب عمل نموده وکسانی را که به دنبال نیروی مسلط به کار هستند به سمت سایت ما می توانیم راهنمایی نمایند ویا همچنین جهت قرار دادن آگهی تبلیغاتی در سایت ، فردی را معرفی نمایند 50 درصد از سود سایت به آنها تعلق می گیرد . 

قیمت تبلیغات در سایت مبلغ 1،000،000 ریال برای مدت  یکسال است  . بجز تهران كه براي هر منطقه تبليغات مجزا در نظر گرفته شده ، در شهرهای دیگر برای هر موضوع فقط یک تبلیغ در سایت گذاشته می شود . محدوديت تعداد عكس وجود ندارد و به هر تعداد عكس فرستاده شود نمايش داده خواهد شد و تمامي تبليغات واقعي مي باشند و سايت در هر مورد مسئوليت آنرا به عهده دارد . در اين سايت هیچ آگهي بدون هویت و اصالت وجود ندارد .

جهت شروع همکاری با سایت  فرم ثبت نام اینجا  را تکمیل نمایید                                                                                                           

خدمات سایت ما می توانیم  ما همیشه در  کنار شما هستیم و آماده به خدمت ، کافیست از ما بخواهید.

ثبت درخواست خدمات سایت

شماره واتساپ :09121227431


MohammadReza  Zivdari, director of 7ebo website.

Are you an aspirant and committed individual looking for your dream job? Irrespective of your age, gender and location, we can help you sell and advertise your products and services. Capital requirement will no longer be the obstacle to launch your business. We will broadcast your product and service. Depending on your skills, we will connect you to an appropriate customer with a very competitive fee (maximum 10%)

You can easily open an account by providing us with a copy of your identity card which will be used by customer for the confirmation. There is no registration fee

We are pleased to provide especial offers for veterans: to post advertisement free of charge. For referring the applicants leading to an employment we offer 50% share of profit


WhatsApp:09121227431

Submit Request

 

 

 

 



تاريخ تنظيم: سه شنبه 21 خرداد ماه 1392